Svar på frågestunden del 423487932 typ

Anonym om Frågestund:
varför tog de slut mellan dig och din kille?
Svar: Jag hade inte tid.. :/ JAg är riktigt ledsen föratt det tog slut, men det var nog bäst såhär.. för oss båda tror jag nog oxå..?

deseree om ännu en fråga:):
sv; hehe tack så mycket! :)
vet inte riktigt om din frågestund är över , men några frågor får du i alla fall.

1. har du pojkvän? om inte tycker du om någon? 
2. vad gillar du för typ utav godis?
3. Vad heter din bästavän?

Svar: Nej den e inte över, det är bara å fråga på blir bara glad:)
1. Nej jag har ingen pojkvän, nja jag tycker om någon tror jag :=
2. Jag gillar choklad, lakrits o sura goodisar:)
3. Jag har ingen speciell, jag har många istället!:)



SÖT CHEJJ, eller?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0