ännu en fråga:)

Jacqueline om Frågestund:
heej :)
när dina föräldrar skildes, fick du då välja var du ville bo? och isf varför ville du bo hos din pappa? :)
Svar: Jag var 2 år när mina föräldrar skildes, så mamma valde att ha mig o vet inte riktigt vad somhände med pappa då..:/ Men när jag var 5-6 så frågade jag mamma vem min riktiga pappa var, hon undvek den frågan hela tiden, men tillslut så fick jag träffa honom och jag började vara där varannan helg:) När jag var 11 tror jag så började jag bråka med mamma och ville pront bo hos pappa! Så dagen efter ringde mamma till pappa och jag åkte dit, sen dess har jag bott hos pappa och vart  hos mamma varannan helg. Både jag och mama var riktigt ledsna efter, men jag hare bra nu så :)

Kommentarer
Postat av: Jacqueline

okej, låter som om du har haft en lite jobbig upp växte med dina föräldrar :/ men de är ju bra att du har de bra nu :)

2010-12-19 @ 22:18:53
Postat av: pernilla

sv: halloj :) taaaack :D

2010-12-19 @ 23:36:52
URL: http://keexiiita.blogg.se/
Postat av: deseree

sv; hehe tack så mycket! :)

vet inte riktigt om din frågestund är över , men några frågor får du i alla fall.



1. har du pojkvän? om inte tycker du om någon?

2. vad gillar du för typ utav godis?

3. Vad heter din bästavän?

2010-12-21 @ 17:31:04
URL: http://ddeseree.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0