yoga?

Helo my wounderful blogreaders!

Jag har tänkt på det ganska länge och läst mycket om det.. yoga. Det ska vara en riktigt bra träning för hela kroppen! Hur nice skulle inte det vara!? Få snygg kropp och träna på en roligt sätt? AWESOME! För er som läser Sarah Tjulander's blogg så kanske ni läser att hon tränar en hel del.. Men det låter ganska tråkigt.. Situps hit och situps dit. Crosstrainer hit och dit.. Jag vene vad den fina flickan håller på med! Men hon gör ett bra jobb tycker jag.. Men jag skulle hellre köra crosstrainern någongång ibland och situps lite då och då, Träna cheerleading och sedan träna YOGA!! Det skulle vara riktit kul, någon läsare som har provat på yoga? Var det jobbigt? Kändes det bra efter? Berätta! Kram!

Jag på crosstrainern när jag var sjuk (vattkoppor ni vet)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0