nystädat!

Gah mitt rum är helt nystädat och fräsht! Ville bara gå och dö ett tag men det är så skönt nu när det är gjort! Ny bäddad säng, sent på golvet och skrivbordet.. Det enda som bara behöver fixas till är mina garderober, men det gör jag imorgon eller senare i veckan. Och den här gången när jag har städat ska jag försöka hålla det rent och snyggt! Det är ju så jobbigt att städa hela tiden, ligger kläder och såna tjejgrejer över hela golvet och bara blir mer och mer!! men jag är ju tjej? Ska börja samla lite mer vuxen poäng nu.. Skriver om vad ''vuxenpoäng'' för mig är!

Nu har jag precis fixat mig lite och tänkte åka hem till jasmine.. Vi får se vad vi hittar på! (bilden är jag och j) Stay tuned!♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0