lördagen!

God morgon/förmiddag sötnosar! Jag vaknade för någon timme sen och tänkte på er direkt! SÅ nu sitter jag hr och skriver lite. Tänkte lägga upp bildetna sen igår på mig och Jasmine. 

Det var en riktig lyckad dag och kväll iallafall! Skrattade så jag nästan kissade på mig flera gånger. HAHA, Nu är jag döds förkyld igen (är det varje morgon) och vill verkligen inte städa mitt rum, a man need to do is what a man got to do.  Let's get started!


Det var en hemsk tåg resa! nejdå skojade bara lite!
Jasmine satt och spelade Angry Birds HELA tåg resan!
Jasmine vid pettsson och findus huset!
Jag vid pettsson och findus!
Jasmine inne i p och f's hus!
Slut på dagen, bilden togs igår på djurgårdsfärjan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0