en blogg utan bilder..?

Jag vet att en blogg utan bilder är nästan sämst, men vi får se det på den ljusa sidan..? Att när jag kommer hem så kommer jag bli både bättre på att blogga och bättre på att lägga upp bilder.

Men just nu.. så har jag precis duschat och ska väl fixa till mig lite.. Vi ska inte göra något speciellt ikväll tror jag, vi ska nog bara ta det lungt.

Imorgon klockan 7 ska jag och Linus och Sebbe ta båten över till sverige för att linus ska fixa pengar och så efter det ska han bjuda mig på lunch i strömstad.. Härligt härligt! Snäll kille det där alltså ; )


Jag vill länka fina-fisken-fanny också, bara för att hon har den vackraste bilden på min hund på hennes blogg ( ni MÅSTE bara kolla HAHAHAHAH) Klicka HÄR för att komma t hennes blogg! :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0