23-03-2011



Hello sweetness!♥
Ingen uppdatering alls idag, förlåt.. Men jag har ju faktiskt en skola att vara på som jag inte har haft tid att blogga på idag, jag har bara haft teknik och hemkunskap, sweet!
Efter skolan gick jag och petra ut och gick, jag hade mina EasyTone skor, oh vilken träningsvärk jag kommer ha imorgon. För att vi gick ända till hallsta.. Det är ganska långt, Vi gick 7,3 kilometer på en timme, jag vet inte om det är bra. Men det känndes i kroppen iallafall.. Vi ska börja gå ut varje onsdag nu efter skolan, kommer blii såå bra!

När vi kom tillbaka så drog vi till gårn ett tag och busade lite men inge mer med det.. Nu sitter jag hemma och ska städa, men jag är ganska sugen på att spela gitarr..? Så det blir nog Spela - städa - spela - städa - SPELA! 

Blog u later! Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0