When life gives you a hundred reasons to cry, show life that you've got a thousand reasons to smile




Bild från skolavsutningen igår.. Var vi inte fina? Jag och min underbara vän marcus! På förmiddagen var det en hel del tårar, att få splittras från klass 9:2 är hemskt! Men jag är lugn nu :) Efter avslutningen så drog jag och jasmine in till stan och hon Piercade sig i pragus tror jag det hette haha.. När vi kom hem fixade vi oss och drog hem till Emma där nästan alla i 9an var, Vi grillade och hade väl en helt okej tid.. Runt 7 åkte vi hem till Marcus, Då vart det PARTY för fulla muggar!! p.s Min mobil är borta ; )

Kommentarer
Postat av: Anonym

blev du full på festen? ;) p.s så fin du var på din skolavslutning :)

2011-06-18 @ 15:31:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0