förlåt- har badat hela dagen!

tjolahopp babe's!

Idag har typ vart den skönaste dagen på länge! Jag har vart med Jasmine (självklart) och massa massa massa mer, Vi har badat, solat, badat och pratat en massa.. Ni anar inte hur skönt det är att vara med alla mina kompisar, Förut kunde jag bryta ihop i gråt hur lätt som hellst. Men nu är jag starkare än någonsin(!) Mina kompisar får mig glad och jag är riktigt riktigt glad att jag har dom.. Jasmine lär ta åt sig en stor del av det där, Det är hon som hjälpte mig när jag hade en massa kvar i skolan, även om hon hade mycket själv, Det var hon som fick mig upp på benen igen! Hon är HELT awesome.. 

Funderar på att gå och lägga mig.. Eller kanske skriva lite? Jag vet inte, vet bara att jag ska avsluta det här inlägget nu.. Puss!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0