9 juni 2011

Oj oj oj.. Redan 9 juni!? Tiden går fort när man har roligt! I stan köpte jag saer till avslutningen.. Inte klänning dock ( den fixade jag i mars)  Ni får se allting om exakt en vecka! WIHOO!!!

Efter stan gick jag ut på en promenad med mina EasyTone skor och Min lilla (stora) hund! Vi mötte upp cornelia och vi gick och pratade.. Jagh gick hem och lämnade Emil och sen följde jag med hem till henne! Vi kollade på skräckfilm och pratade, inte träffat henne på år och dar!! När jag kom hem vid kvart i elva elelr något tog jag mig ett dopp i poolen och sen en lång skön dusch med hårinpackning! AWESOME.. Nu ska jag lägga mig i sängen.

p.s imorgon ska vi se lindboskolans show.. 

JAG OCH JASMINE FÖR TRE ÅR SEDAN...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0