Malta- Summeranza

Godmorgon, Jag vaknade nyss och har inte så mycket att berätta så vill berätta om det stora discot vi var på, på malta. SUMMERANZA 2011. 

Vi var redan taggade på morgonen direkt när vi vaknade.. Vi var på stranden på för middagen och sen i skolan och kunde inte sluta tänka på det stora som skulle hända på kvällen!! Dirket efter skolan åkte vi hem till hotellet och ALLA började göra sig iordning.. Jag, stina, ellen och vendela hade en duschlista på vem som skulle duscha först!! MOIHIHI så duschade jag först så jag hade längst tid på mig att fixa ordning mig, vi alla blev nöjda och började dra oss ner till bussen där alla andra svenskar väntade på oss. På vägen till bussen gick vi för bi alla grupper från de olika länderna som var där.. Och när vi gick förbi killarna i gruppena visste vi att vi hade lyckats med vårat fixeri som vi hade hållt på med i två timmar för nästan varenda kille tappa hakan..

Vi fick åka buss och färja över till Malta från varan lilla Gozo. Vi var riktigt taggade! När vi kom fram fick vi stå och köa riktigt länge men när vi väl kom in kändes det som himmelriket av fest! Dom hade berättat för oss att det var världens bästa klubb, och det kan jag hålla med om! 

Vi började dansa och dansa och dansa och den kvällen fick jag lära mig att fransmän inte kan skaka sin kropp! hahaha.. ni ska se dom! Men det var en lyckad kväll som jag gärna skulle göra om.. MEn det var inet den bästa kvällen på malta.. DOM ska jag berätta senare!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0