harry potter



Tjena snyggingar!
Ikväll ska jag och Jasmine på bio, mysigt värre! Vi ska kolla på Harry Potter och dödsrelikerna- part II, hihihi!
Är bra sugen på den. 

Jag är ju van vid varmt in sent på natten och nu när jag kommer till sverige är det ju iskallt (!!) Jasmine har klagat hela dagen på att hon tycker att det är varmt medans jag har velat satt på mig varma kläder.. Så ikväll blir det Jeans jacka, Svarta jeans, blus/linne (ny favvorit) och ett par vita converse ;)  men nu ska jag bara fixa min in till det sista och så hörs vi sen! Puss

Kommentarer
Postat av: Jenne

omg va långthår du har fått ;o

Och du... ska vi byta solbränna;))

2011-07-28 @ 00:18:44
URL: http://daysofjenne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0