blogawards 2011

Om ni läser och tycker om min blogg, tycker att jag förtjänar det så kan ni nominera mig till VeckoRevyn Blogawards! Det vore så awesome.. Det finns olika kategorier ni kan välja, och om ni tycker jag passar i någon så är det bara att skicka in! Känns lite för overkligt men man måste testa, Det skulle betyda riktigt mycket! klicka HÄR för att nominera!

1. Innan du klickar här läs alla nummer då först.
2. När du klickar på länken där det står ''här'' på numret högst upp så går du längst ner till sidan du kommer och där ser du små skrivfält att fylla i skrift i och då börjar du med att skriva vilken kategori så där skriver du antingen Årets bloggstar eller Guldpennan.
3. Sedan kommer du till att det står ''blogg'' så där skriver ni antigen Emmy Sofie eller EMMY'S
4. På den sista punkten står det ''bloggadress'' så där skriver ni http://emmyandersssson.blogg.se 


http://www.veckorevyn.com/Blog-Awards/Nominera-din-favoritblogg-till-Blog-Awards



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0