Träning

hej mina kära.. vad gör ni? ;)
Jag kom precis hem från träningen, och jag vill bara säga att jag tycker att det är extremt skönt att träna! Blir så glad utav det!:) Då känner man att man är duktig och att kroppen mår bra! Ni som inte går i någon sport så är det ett tips till er med mycket i skolan eller på jobbet eller bara har mycket att tänka på att börja träna, eller bara gå ut och spring/gå. Man mår mycket bättre både fysiskt och  Psykiskt:) hehe det var ett riktigt bra tips.. hoppas ni testar! Och ni som tränar något kan ju bara hålla med om att det är riktigt skönt att träna!?
PUSS

Kommentarer
Postat av: Jenne

Sv: Aww va gulli du är Emmy!<3

2011-01-25 @ 22:05:20
URL: http://daysofjenne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0