time to sleep? nu redan?

BAD UPDATE!
Förlåt
Tjolahopp gullungar!:D
Jag o linus har nyss kollat på huset som gud glömde, asså seriöst.. Den sög. Jag såg den för as länge sen, o nu kollade ja på den igen.. omg säger jag bara! En riktigt stor DISS till den! :o
Det är varmt i hela mitt hus, jag kan inte sova. Det här är den tidigaste kvällen jag o linus går o läggger oss tidigt? vi brukar vara vakna t 4 halv fem minst?^^ haha:)
Imorgon ska Familjen ''norge'' åka hem efter en hel vecka, o det betyder oxå att linus lämnar mig:/ HAHA tulla!
Och så ska pappa, Pernilla och lilla Ella till Vemdalen oc jag ska till mamma somsagt!
Tror jag ska på bio med booysen då på kvällen :*
Ska väl försöka sova snart.. PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0