Svar på frågestunden


Kommer du heja på mej på DM?

Svar: Ja jennifer, det kommer jag verkligen!

 



 

Om du fick välja en plats i hela stora vida världen, vart skulle då dit plan gå?

Svar: Ehm oj det var en bra fråga.. Jag skulle vilja åka till Maldiverna eller New York!

 



 

vilken är din favorit film?:)

Svar: Jag har tre Dear john, 50 first dates coh Remember me

 



 

har du bestämt dej för vilken hår färg du ska ha?:)

Svar: Nej haha det har jag inte, jag vill ha ungefär som Sarah Tjulander tror jag :)

 


 

finns det någon du skulle dö för? :)

Svar: Ja tror nog det, seriöst så finns det nog det.

 


 

Vad är det roligaste med att blogga?

Svar: Det är alla fina och snälla kommentarer som man får! PUSSS

Varför bloggar du?

Svar: jag bloggar för att det är mitt sätt att skriva av mig lite  :)

 


 

Vad är liksom din inspirationskälla till att blogga? =)¨

Svar: oj.. jag vet faktiskt inte.. Tror inte jag har någon!:)

 



 

 

är du lycklig? :)

Svar: ja halvt, lycklig är väl att ta i, men halvt:)

 


Har du något djur, eller har haft?

Svar: jag har En hund, och har väl haft massa annat :)

 


 

hur många läsare har du?

Svar: Ja, runt 200-250 unika varje dag, inte så mycket med det är något iallafall!

 



Bästa djur?

 

Svar: HUND och hamster (a

 



Bästa film du sett?

 

My sisters keeper

 



Bästa bok du läst?

 

Svar: hjärtansfröjd

 



Bästa färg?

 

Svar: ehhe jag e lite tråkig.. Jag gillar svart och vitt

 



Bästa årstid?

 

Svar: Sommar!

 



Bästa mat?

 

Svar: Ehm.. Inte korv iallafall! Tycker om det mesta!

 


Vilka språk kan du?

 

Svar: Svenska, engelska och förstår norska ;)


 

Hur lång är du?

Svar: hehe jag e faktiskt kort.. ;) 154-155 typ :)


 

Vad lyssnar du på för slags musik?

Svar:Jadu allt möjligt! Älskar ackustiska låtar!

 



Vilket/vilka fotbollslag håller du på?

 

Svar:hehe, ja är uppfödd AIK:are :) pappsens fel!


 

 

vad vill du bli när du blir stor?

Svar: Jag vet inte!:)



vad går du/vill gå/har gått för program på gymnasiet?

 

Svar: jag vet inte, jag hatar att vi snart ska välja! Är så orolig!

 



hur många barn vill du ha?

 

Svar: Inget, om jag måste så bara ett.



har du redan nåt namn du tycker om som du skulle vilja döpa ditt barn till? :D

 

Svar: Typ Miranda Eller Adam

 

Vad får du oftast komplimanger för?

Svar: mitt leende och mina ögon

 


 

Vilken förening går du i?

Svar: Sparks Cheerleading - köping

 



Vad kan du göra för volter?

 

Svar: njae

 



Ska du tävla DM?

 

Svar: Japp!!

 



Är du huvudbas, sidobas, bakperson, framperson eller topp?

 

Topp ;)



Är min blogg fin?

 

Svar: jodåå ;)



Läser du min blogg?

 

Svar: Sometimes :)



Varför är du så söt?

 

Svar: Awww va gullig du är!


 

varför är du en sådan söt syssling?

Svar: Awww petra, du är sötare! hehe vi är ju lika(a


 

har du ig i något?

Svar: nope! (Y)



slutbetyg i 9an?

Svar: Inte slutat än, men när jag gör kommer ditt svar på frågan!



har du läst min blogg förrut?

Svar:ja:)



började du blogga för att bli känd eller bara töntskriva som jag?

Svar: Ja mitt mål är ju för att bli känd, men jag började för att det var mitt enda sätt att få ut mina känslor!



Hur gammal va du när du började blogga? ;P

Svar: 12 tror jag ;)


Kommentarer
Postat av: Sofia - FotoBlogg

Tjohej! Allt bra med dig idag? :D

2011-01-26 @ 17:11:37
URL: http://sofiaforss.blogg.se/
Postat av: Ada

Vill du vara med i veckansblogg :)?

isåfall anmäl dig här ; http://aadah.blogg.se/

2011-01-26 @ 18:02:47
URL: http://aadah.blogg.se/
Postat av: juliciouz

Vinnarna av dagens blogg är nu uppe, kanske blev det du ;)

2011-01-26 @ 18:45:45
URL: http://juliahillgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0