picture taken today

Did u know that?
Jag är den tjejen som älskar musik än något annat, Jag kan småspela de flesta instrumenten och jag vill gärna lära mig mycket bättre på vissa!:) Jag har ett VG i musik men denna termin ska jag höja mig till ett MGV har jag bestämt! Jag ska redovisa så mycket jag kan och så bra jag kan på allt! Nu ska jag visa musikläraren på Tunboskolan i kolbäck att jag kan mer än han tror! HA!
Jag har faktiskt alltid hållt på med o göra och spela musik, Det ska vi tacka min pappa för!
När jag var liten/ mindre så var min pappa Trubadur ( en jäkligt bra en..) så jag såg ju såklart upp till honom och jag tittade på när han satt och spelare giterr här hemma och sjöng. Och jag ville självklart göra likadant! Så jag satt väl alltid och hittade på egna låtar (som inte var värst bra..) som jag tyckte var bra då! Sen har jag alltid lyssnat på musik, sjöngt singstar osv. Som ni flesta vet så sjöng jag även på jul- avslutningen och var med i lucia tåget.Även sånt gör ju en stor del i betyget. Och nu mina vänner ska jag ställa upp i tunboshowen 2011 som är i vår! Wish me goodluck?:D

Kommentarer
Postat av: EY"

Ett D-dur acord :)

2011-01-15 @ 23:06:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0