min kväll!♥


Hemma nuu!
Guud va trevligt jag har haft! Skolan var ganska okej idag faktiskt men njaa sen sög det igen. Efter skolan åkte jag hem till papi♥ och packade mina grejer för att jag skulle till mamma. Vi chillade ett tag sen åkte jag till mamma :) Då ville jag åka till kolbäck igen men det blev inte såå. Såå fick jag ett sms av Dounya och vi träffades sen ringde vi Allie och såå GICK vi till Mcdonald's i köping från dounya, oh holy shit va kallt det var!

Sen satt vi där i två timmar ungefär, kanske lite längre..?`jag minns inte haha.. Vi satt typ och pratade och drack varm choklad och käkade äppelbiter ( muuums ) hehe.. Efter det GICK vi hem igen och det var -16,6 grader! Vi gick hem till mig och käkade kakor och chips hehe och pratade annu lite mer (a)  Får se vad som hittas på imorgon, PUSSS nu ska jag nog snart sova

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0