lördags kvällen ♥

Ikväll har jag också haft supertrevligt!♥
Först mötte jag upp Ellinor inne i stan (västerås..) Sen gick vi och käkade på gränden, riktigt gott! Vi år varsin nachotallrik, gaah va gott det var, lite spicy, men gott!

Sen satt vi där ett tag och pratade om allt mellan himmel och jord! klockan 20.00 började bion, så vi gick dit. Vi kollade på Gullivers Resor 3D, den var faktiskt bra! Den var värd alla pengar man la ut, efter filmen satt vi på donken vid skrapan och pratade (vi såg en tjej och jag tror nog att jag aldrig, ALDRIG sett någon med såå smala ben) haha.. Sen så kom Peterbooi och hämtade oss och han körde mig till Mcdonald's i köping runt 22.00 kanske:)

Där mötte jag upp Dounya och Allie!
Vi satt där och jag kom hem precis, vad är klockan..? oj SÅÅ mycket!? var nog inte meningen att det skulle bli såå sent, och vi gick hem. Jag vill bara påpeka att det är -23 grader i köping. Bara så ni vet.

Nu ska jag nog snart sova och värma upp mig lite, PUSS♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0