kissie förihelvete!

Jag tror nog inte att det bara är jag som stör mig på kissie och hennes jävla bantning eller hennes jävla operationer!!
Näsan hit, näsan dit, Större bröst hit och större bröst dit! Jag blir så trött på henne!
'' Jag har hört att barn- mat är riktigt bra när man bantar''- kissie.
Och så skriver hon hur många kalorier hon äter varje dag och hur missnöjd hon är med sin kropp för att hon är ''tjock''.

Hon tjatar om att hon måste träna bort jätte mycket kalorier.. Hon använder PS på de flesta bilderna, och det syns!
Visst det hade väl vart okej om hon var bra på det, men man ser när hon förminskar sina den, eller förstorar sitt hår för att bakgrunden blir alltid helt böjd! KAN NÅGON LÄRA HENNE?

Visst, ni som läser vet säkert redan der här, men vafan.. Jag blir så irriterad på människan!!
Jag tycker att hennes pojkvän ''C'' Kan hjälpa henne! Han kan väl bara säga åt henne att äta riktig mat och tvinga henne käka! För just nu ser hon bara ut som ett helvete, hon är bara ben, hud, smink och silikon!


PEACE OUT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0