if you just could love me.

Hello.

Vad gör ni sötnosar?:*
Jag Hoppade precis ut ur duscen och har satt på mig mina sovkläder, såå söta!
Klockan  21.00 är det två super bra filmer på TV. American pie- the naked mile, och Scary movie. Jag kan inte riktigt bestämma mig på vilken jag vill se, men det blir nog American pie!
Vad tycker ni om shortsen? ofta inte söta? hihi :rolleyes:


Jag måste tipsa om en super bra body lotion. Radiance by Britney Spears. Den luktar som parfymen, som jag också vill tipsa om. Dom båda luktar riktigt gott och fräscht, man kan ha det både på dagen och kvällen.

Kommentarer
Postat av: theresé pettersson

SV ; hhahaha ja du håller koll på de men inte jag (A) bra liksom! ah jag vågade frga tillslut hur mkt han hade fyllt och det var ju 19 :)

2011-02-17 @ 14:08:16
URL: http://theresepetterssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0