flammande kärlek

Jag har vart hemma i ungefär en timme nu, jag slutade vid 11 idag men kom hem runt 12 :) Vet ni varför jag slutade 11? jo för idag hade jag nationellt prov. Vi satt u drygt 3 timmar och skrev en uppsats. Jag tyckte att det var riktigt kul, det kanske inte låter så kul att sitta i ungefär tretimmar och skriva, men jag hade lite pauser och läste och tänkte på annat! Det var ett spännande tema också, gillade provet faktiskt:D
Nu ska jag chilla framför TV:n och plugga lite, har ju SO- prov imorgon, hoppas ni tänker * lycka till nu Emmy!* ahah :)
PÖÖÖSSS

Kommentarer
Postat av: Petter

Hej!

Jag vill be om dig att information om provet Nationella prov i svenska häfte Eld och lågor.

Kan du vara snäll och hjälpa mig.

1. Vad frågor i häfte? (min lärare sa att ungefär 25 )

2. Vad skriv i Del C?

Jag läser svenska som andra språk och jag har varit i Sverige i två år bara och jag vet inte så mycket svenska.

Tack för att hjäpa

Petter

Ps. Kan du skicka information til mig i email [email protected]

2011-04-01 @ 16:45:59
URL: http://null

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0