språkresa malta, goso - Here i come!

Vet ni vart jag ska i sommar? Jag ska till Gozo som ligger i Malta! Jag ska åka dit och lära mig mera engelska och ha en massa jäkla skoj! Ni anar inte hur glad jag är! 

Det är bokat och klart nu! 5 juli åker jag och koller hem den 25 juli! :') Längtar!

Men det kommer att vara väldigt nervöst, jag!?!?! ska åka ensam utomlands.. HERRE gud jag vet inte vart det här kommer sluta! Nedå, men jag klarar mig nog riktigt fint!

Nu ska jag lägga mig i sängen och smsa lite och sen sova. Godnatt mina finaste blogg läsare!♥


Kommentarer
Postat av: Pernilla

Det kommer gå kanonbra och du kommer ha hur kul som helst =)

2011-04-04 @ 08:43:14
Postat av: melinda

sv: jaha okej hehe! Kul med språkresa :)

2011-04-04 @ 08:51:24
URL: http://melindalindqvists.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0