sjukhuset

Hello.

Idag var det en händelserik dag.. Jag var nämligen på sjukhuset.

Mamma ringde till kerema (nån sjuksak..?) Dom ringde till mig och ställde frågor och sen så tyckte dom att vi skulle åka till skuhuset..

Vi åkte dit och mamma gick in på akuten och jag fick stanna i bilen för att jag inte fick gå in på akuten. Dom gav mamma två muggar med vättskeersättning och två panodil som jag skulle få i mig, sen skickade dom oss till infektion avdelningen. 

Vid det laget hade jag fått i mig ena vättskeersättningen, Vi var tvugna att gå in vid en speciell ingång så att inte mina bakterier skulle smittas till någon annan eftersom att vatt-koppor är så pass smittsamt! 

Jag blev insatt i ett litet rum där jag drack den andra vattskeersättningen och tog de två panodilen jag fått. Efter ett tag kom det in två läkare som ville prata med mig och undersöka mig. 

Dom frågade en massa frågor och kollade på mina prickar. Dom tog tempen och kollade mina öron och ögon m.m. 

Men det enda dom sa var att jag var tvungen att dricka mycket mycket mycket mer vättska och äta mina tabletter jag fått.. Om jag inte drack så skulle det vara bra att dom la in mig på sjukhuset så jag är tvungen att få dropp!!?! Det vill jag verkligen inte så nu får vi tagga vatten hela dagarna långa!!

Och bloggen kommer att vara igång som vanligt nu!! WIIIHOOO :D

Kommentarer
Postat av: Anonym

2011-04-09 @ 19:32:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0