långfredag



Hej förlåt att jag inte uppdaterar men det blir så dyrt tillslut att mobilblogga och jag har gjort det en del nu.. Men det fortsätter imorgon! 

Men nu är jag hemma iallafall.. min dag såg ut såhär:

Vaknade upp i jasmine's säng, låg och pratade.. Lyssnade på när Jasmine svor åt sitt spel på sin mobil, haha! Sen så Tog vi varsin dusch och kollade facebook och grejer, vi åt en macka och sen målade vi naglarna (a' haha! Då ringde johan och frågade om vi ville spela Beach Volley och vi ville självklart vara med! Så Vi fixsade oss och sen kom han och Frida och hämtade oss!

Vi åkte till qvarn och spelade typ as länge, vi chillade i solen och jaa.. Allt var bra skönt! Vid halv 7 kanske drog vi tillbaka till kolbäck och köpte korv och fick med oss en massa folk till gropen.. Vi startade en eld och hade riktigt trevligt! Vi pratade, åt korv, hade sååå himla kul.. Jag iaf(a'

Vi drog till kolbäck lite senare och Theresé och Linus skulle käka och massa.. Sen var vi ute och nu är jag hemma! Känns som om att jag inte har vart hemma på riktigt länge!! 

Men nu ska jag kolla på TV ett tag sen får vi se vad som händer! Puss!! (jag har inte haft med mig kameran tyvärr)

Kommentarer
Postat av: Alexandra - Uppsalas största blogg

Vinnaren av dagens blogg finns uppe! Kika in om det blev du eller anmäl dig till den nya omgången här:

http://vadfanskajagheta.se/2011/april/lordag-dagens-blogg-2.html#comment

2011-04-23 @ 11:41:37
URL: http://vadfanskajagheta.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0