i'm perfectly good

Mina vackra medmänniskor! ; ) hehe..

Nu är jag nyduschad och ska lägga mig i sängen, fast med datorn! Kanske ska plugga lite? 00.10 på en lördag natt? 
Mjo kanske, jag har nog gått och blivit knäpp nu när jag har vart hemma i en vecka! Blir hemma nästa vecka också.. Och veckan efter det med..

HAHA men vetni? DÅ är det ju påsklov.. Skönt! Då jäklar ska jag hitta på saker, ska inte va hemma en enda HEL-dag.. Oh jag har stora förhoppningar av dom här prickarna.. Att dom SKA vara borta på fredag för hela helgen är det fullspeckat!!!

FREDAGEN: SISTA skoldansen :') (Så ni på Lindboskolan och Tunboskolan, 15/4 är sista!!!)

LÖRDAGEN: Hihi ska t stockholm och.. det får ni se.. Den som väntar länge väntar aldrig förlänge!

SÖNDAGEN
: Har jag lovat lilla Tim (Emma's lilebror) att jag ska komma på hans badkalas! Jag har verkligen lovat!



Mitt hår ser extremt glansigt ut där, det är sen i sommras! :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0