hemkunskap..?

Gud vad jag pluggar hela tiden! Nu sitter jag och pluggar hemkunskap, men det är bra, eller hur? känner mig så himla duktig när jag pluggar, känner mig nästan som en pluggis.. men bara nästan!

Snart är dom här hemska prickarna borta och då ska jag göra en massa saker under hela lovet! Saknar min petra också!


Haha juste.. Måste bara berätta! Nyss ringde världens sötaste simon till mig och frågade vad jag gjorde m.m. Jag sa att jag var hemma och pluggade, han svarade glatt: hemma hos din pappa? Jag svarade nej och sa att jag var hemma hos mami.. Haha nu kommer det roliga *wait for it*..

Haha han var utanför mitt hus hemma hos pappa, han, bergh och johannes var ute och åkte bil och körde förbi mig och han ville träffa mig.. Naaw, ofta inte söt? JOO!!


Kommentarer
Postat av: Pappsen

Hälsa dom att kör dom så där fort en gång till, så kommer jag ställa upp dom efter skostorlek och personligen vrida nacken av dom...

2011-04-14 @ 11:10:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0