26-04-2011

Helluu.. Fy vad jag är dålig på det här!! Lovar er en massa saker och sen så blir det inget iaf.. Tycker lite synd om er!!

Jag kom precis hem från en hård-träning.. (trodde dom skulle döda oss ett tag) Men icke sa nicke, jag lever.. fortfarande! 

Jag skulle bli glad om ni tipsade era bloggläsare/vänner om min blogg! Länka mig i ett inlägg och berätta det för mig. Via en kommentar eller bloggsvar eller mail! U know how to do it. Men om ni gör det så länkar jag er självklart, två av er som länkar mig kommer att hamna på min länklista på sidan här nere.. Det vore väl lite nice!! 

Men nu ska jag duscha och så hörs vi sen!:*

JAG OCH JASMINE I 7:an?? HAHAHAH

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0