tre saker

Tre saker jag inte förstår mig på: Isac, mitt nya element och killar
Tre saker som finns på mitt skrivbord/bordet: kläder, en bok, en penna
Tre saker jag gör just nu: är med rebecca, ligger i sängen, och lyssnar på musik:) 
Tre saker jag vill göra innan jag dör: Äta världens strösta kladdkaka, tälta på vintern, bli gaaaaaalet kär
Tre saker jag kan: stå på händer, vara klumpig, vara glad:D
Tre saker jag inte kan: vara sur på casper, vara tyst på lektioner, sova utan rebecca
Tre saker jag tycker att du ska lyssna på: Dirty dancer - Usher, Every rose has it thorn - Miley Cyrus, Beautiful soul. jesse mCcartney
Tre saker jag skulle vilja lära mig: Vissla, höger o vänster, matte
Tre favoriträtter:Kyckling KEBAB, köttbullar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0