skolan dödar mig.

tur att nån/nåt gör det iaf^^
helo fatsooo

Hej, jag vill bara säga att om jag inte skriver på ett tag är det för jag har massa annat att göra.
För skolan dödar mig verkligen, fick ig på både svenskan och matte provet.
Alla säger att jag måste kämpa, men jag kämpar ju men ingen fattar det.
Jag har extremt mycket annat att tänka på. Det kanske ni vet..
Det är väl inte meningen att man ska gråta 24/7 för att man inte klarar av skolan?
Så fort jag har en läxa så blir jag alltid arg på pappa och så blir han sur och då blir jag surare och vägrar plugga för allt känns bara mycket värre då!
Jag som tyckte att det kändes bra på matte provet o sen fick veta att det gick sämst.
Då känner jag mig helt dum, känns som om att jag inte fattar ett skit.
Och alla ska alltid skämta om att jag är dum, blåst o så vidare. Det gör ju inget direkt så mycket bättre.
Då faller jag ju bara ännu mer. Lägre o lägre ner för varje gång.
känner mig sämst

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0