det är lätt att falla med ena foten utanför.

gårdagskvällen blev kanske lyckad iaf, matte jimmy och oscar kom till mig o va med mig o rebecca.
Fast farmor o farfar o lars o fritjoff va ju oxå här, men det va ju kul!
Förlåt att inlägget igår vart s kort om mitt nya syskon men jag var så glad..
Jag förstod nästan att Pilla var gravid, för hon mådde illa hela tiden o kunde spy hejvilt!
Och igår så sa dom det, visste inte riktigt på hur jag skulle reagera, men det blev bra iaf!:)
och idag så har jag känt hela dagen att jag verkligen inte orkar skola imorgon!
för jag vet att DU är där och lixom, orkar inte det.
Men jag vet att det tog slut för länge sen men du är överallt.
Nu ska jag sova och plugga in hörlurarna med Melissa Horn!
nattiii

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0