tjena

hehe bad update, my baad

Tjena, är på bra humör just nu!;)
Men måste bara fixa skolan sen blir jag ännu gladare, nyss ringde en kille från praktiska gymnasiet och frgade massa frågor, hehe. Jag vart glad för det var typ första gången någon ringde hem till mig och frågade efter mig!:thumbup: Vi pratade ganska länge, han var trevlig och då var jag oxå trevlig tillabaka såklart! Han frågade massa frågor och jag ska dit på öppet hus sen, hoppas det är ett bra gymnasium för mig!
Jag vill ju gå hotel/reseledare eller stylist. Men Reseledare verkar så kul och Robert (han som ringde..) berättade allt om det programmet för mig. På deras skola så är det 50% praktik och 50% i skolan, det låter verkligen som något för mig!!:) Jag tycker ju inte om att plugga och sitta stilla.
Vill bara hissa PRAKTISKA GYMNASIET!:thumbup:



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0