Låång dag!

hejsan!:)
Idag Så slutade vi 20 över tre (senaste skoldagen inte så lång faktiskt), I skolan vare inge kul.. eller  Petra fotade mig (som ni ser på inlägget under) Det var på svenska engelska +, Vi hade inget att gör aså vi fotade o Petra redigerade, nästa vecka kommer nog resten hoppas jag!
Kolla hennes facebook HÄR! :)
Efter det åkte jag o rebecca och solade i hallsta, riktigt skönt!:) Vi åt på LaTorre, varsin Kyckling tallrik sen satt vi inne på Ica i ungefär en timme för att vi skule till hennes kusiner runt sju. vi var där till åtta sen åkte vi hem o sen hämtade pappa oss hos henne! (snäll pappa!:)) Men han var inte lika snäll när vi fick sitta där bak bland massa skrot! hehe men det funkade, vi kom hem iallafall!:)
nu sitter vi här o ska plugga matte!
pusshejjj:)
Min Ängel

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0