i will close my eyes and dream

Tjena
Skolan var inte direkt någon höjdare, kunde vart bättre! Just nu sitter jag med matteboken i sängen och kollar på tv o pluggar. Hatar skolan, säger det inte för att få uppmärksamhet för när jag tar det första steget in i skolan på morgonen så ångrar jag mig direkt att jag gick upp ur sängen imorse!
När jag kom hem från skolan så satte jag mig vid bordet och skullr dricka tee o jag brände tungan s jag vart på ännu värre humör, jag satte mig ner med ett glas juice istället och kollade i alla kataloger o pappaer jag fick igår på gymnasiemässan och jag börjar vilja gå Stylist linjen mer o mer, om jag ska gå det så vill jag nog gå plusgymnasiet i västerås, där är det mycket praktiskt och dom verkade ha riktigt kul där, så jag får väl försöka få med mig min pappa på öppet hus där sen!
Vi har matte prov imorgon, bäst att jag fortsätter..    KRAM!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0