första advent

förlåt att jag inte uppdaterat under helgen, har inte haft något internet hos mamma! :/
Men idag så kan ag berätta lite!:) I fredags så åkte ju jag och rebecca in till västerås och åt middag o gick på bio för att vi firade hennes födelsedag. Vi gick på filmen Due Date, den var en riktigt rolig film som rekomenderas! hihi :)
på lördagen så gjorde jag ingenting speciellt bara mös med mamma o Elias sen åkte jag till casper:)
Idag: söndag alltså så har jag bakat pepparkakor med mamma och min bror, sen tränade jag..
När jag kom hem t pappa senare efter träningen så mös vi med lussekatter och pepparkakor med julmust o glögg, mysigt värre!:)
Nu är klockan snart halv elva och jag ska nog snart krypa ner i min säng o sova!
Men man får ju mysa, det är ju faktiskt advent!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0