elow

Jag är skapligt sur just nu!!
Sitter i skolan, har gjort det i två timmar! klockan är tio i tio!  har ingen syslöjd och ingen skjuts hem!
Jag börjar tio i tolv, SUG! men jag o Rebecca får väl sitta här och ruttna..
kan berätta lite om min dag. Jag har bara två lektioner idag men ändå sitter jag här i skolan..!:thumbdown:
När jag kommer hem har klockan hunnit blivit nästan tre, då ska jag städa lite på mitt rum, sen kommer det gäster. Melinne fyllde ju år i lördags så vi ska fira henne. Sen kommer rebecca, hon ska sova hos mig tror jag (måste snacka med pappa). Vi ska typ bara soooovaaa o sen soooovaaa ännu mer.
Imorgon ska jag färga håret och klippa mig, jag ska bara toppa håret. Men vit ni vilken färg jag ska färga?! RÖTT!!
galet va? hehe jag är nog lite galen av mig:rolleyes:
på fredag är vi lediga och jag ska fotograferas med mina syskon, melinne och ella.
bilderna kommer nog komma upp på bloggen sen ;)
love/e

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0