det här tar kål på mig

Att du aldrig fattar? Jag bryr jmig om dig. Men du bad mig dra åt helvete..
Inte okej, jag har knappt gjort nå.. Det enda jag sa var att jag tyckte det var konstigt, min bästa vän o min kusin?
att du aldrig fattar..
Fan du fick nya chanser hela tiden?^^
Men du sökte bråk hela hela tiden, jag mådde inte bra o du gjorde det värre ibland, inte ofta men ibland.
Ord sårar, hoppas att du har fattat det nu.. Jag vet ju att jag oxå har sagt dumma saker, men inte samma saker/sätt som du. Du gjorde så jag kände mig helt värdelös ett tag.
Du bad mig dra åt helvete. Jag skulle ALDRIG säga det till dig, seriöst skulle inte det. Skulle inte klara av att vara så dum, för ord sårar.
Vet att du ångrar det, att du sa det. ångrar det jag sagt med.. fölåt
Du förstår inte ens att jag vill reda ut det, det enda du säger är att du älskar mig sen säger du hejdå. Vill verkligen  lösa det.. hoppas du läser detta
Från din kusin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0