jag är lixom inte sådär jätte trött

tjenara julnissar!
Nu är julen över snart, buhu det är såå mysigt!!
Sitter fortfarande uppe, men nu sitter jag med Pappa, Sebbe och Linus. Dom sitter och nördar massor, o jag har RIKTIGT tråkigt :( Dom har skrämt upp mig med massa spökskit som inte ens har hänt här i mitt hus.
Jag är faktiskt riktigt nöjd med min julafton, är ni det? hoppas det!
Men funderar faktiskt på att fråga grabbarna om dom vill kolla på skräck film med mig, för nu har pappa gått å lagt sig så bara jag o kusinerna vakna nu :**
Jag förstår inte, klockan är 01.53 och jag är inte trött, bliiir tokiiiiiig!! Vill bara lägga mig i min söng o sova, men jag kan verkligen inte sova.. skriver seeen pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0