godmorgon sötnosar!

Hejsan bloggen, idag vaknade jag tidigt, herregud va det är stökigt i mitt rum, MÅSTE städa idag!
Jag saknare min Dirty dancing film, den är hemma hos Casper.. :/ buhu..
jag är helt nyvaken och trött, men jag vaknar väl till senare, idag är det dagen före doppare dan. Så imorgon är det.. julafton!? Jag ska hem till mamma ikväll och ha ''mini'' julafton och sova där. Mysigt, mysigt!:)
Du är nöjd med
[x] din kropp
[x] din mage
[x] dina ögon
[ ] ditt hår 
[ ] din längd
[ ] din näsa
[x] din mun
[x] ben
[x] dina tänder
[x] händer
[ ] fötter
[ ] hela alltet
[ ] ditt liv
[x] dina vänner
[x] din familj

Kommentarer
Postat av: Celine

Nu har jag dragit en vinnare av veckans blogg, kika in och se om det blev du ;)

2010-12-23 @ 10:28:22
URL: http://littleceline.blogg.se/
Postat av: P r i s c i l l a

sv: Tack så mkt :D

2010-12-23 @ 13:30:50
URL: http://priscillass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0