förlåååååååt!!!

Förlåååt mina underbara bloggläsare!
Jag har inte uppdaterat på hela dagen, jag har haft fulllt upp hela dagen! :(
Först vaknade jag väldigt sent, sen så skulle jag äta frukost och jag var inte hungrig alls för jag hatar att äta frukost!!
Efter det vare bara att hoppa in i duschen och fixa sig fort som fan för felicia o hennes farfar skulle hämta mig vid klockan ett!:) Precis innan jag skulle gå ut kollade jag om jag hade feber (för jag kände mig hängig..) Och vet ni vad? jag hade 37,9 och i vanliga fall har jag 36,2 ;o MEn jag åkte t stan iallafall!:)
Det var kaos i västerås idag må jag säga! JAg hittade ett par jeans och en tröja, det var hemskt mycket folk!!
Pappa o dom kom och hämtade mig och vi åkte hem till sören och annika för att fira lite extra jul!:)
Jag fick pengar, men eftersom jag hade feber så sov jag den mesta tiden, men nu sitter jag o spelar spel med Linus, Melinne och Rasmus! hihi linus o jag vinner
puss!

Kommentarer
Postat av: Denise Eriksson

Resultatet är klart! Kolla om du blev en av vinnarna i veckans blogg :)

http://deniseerikson.blogg.se

KRAM.

2010-12-26 @ 22:48:58
URL: http://deniseerikson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0