En riktigt lång dag!

hejsan bloggen!:) -jag ska bara säga att jag är helt slut men jag har även haft en fantastiskt bra dag!
Dagen började med att jag och rebecca blev väckta av pappsen runt klockan 6. Vi gick upp och sminkade oss och käkade frukost, sen var det bara att skynda sig o packa alla saker. Sen runt sju åkte  vi hemifrån. Vi åkte till skolan och började plocka ordning alla saker och böt om till lucia linnena. Klockan halv 9 skulle vi gå våran väg till kyrkan, vi var ett riktigt fint lucia tåg!:) Då hade vi för skolan, vi fick jätte bra beröm och allla tyckte att vi var riktigt duktiga. Sen hade vi en liten rast som vi fikade på. Sen var det dags att gå och lussa på Strandgården, ålderdomshemmet i kolbäck. Dom var så söta, alla satt där och såg helt inne i sången som vi sjöng. Men innan vi skulle gå in till dom så började Mathildas löshår brinna så hon fick en chock o alla skrek som var i närheten o gjorde en stor grej utav det...
Men det gick bra tillsut. Efter allt dramatik där borta så hade vi lunch och sen lektioner!:) Jag hade kemi prov och det gick faktiskt as bra! Sen efter skolan satt vi i luciatåget bara i skolan vid datorerna och lanaa(a) Jag blev arg o tokig på spelet så jag slutade efter ett tag. Sen var det bara att börja fixa ordning sig igen! Börja sminka om sig, fixa håret, spraya och sjunga upp:) Vi taggade sönder till låten - fanta och rosé- Alla Gick runt och sjöng på den, vi e grymma!
''Juste Petra fotade mig idag så det kommer väl upp bilder sen när hon har redigerat klart, men jag har en.''
Vårat sista luciatåg var nog kanske inte bäst, men det var ju skit bra men alla var riktigt nervösa så vi var tvunga att se lugna ut!! MEn vi fixade det bra, sen efter pratade vi med alla familjer och fikade lite, sen var det bara att börja städa så vi kom ifrån skolan vid nio!! Så jag har vart i skolan mellan 7-21. Jag kan bara säga att jag är helt slut! och att jag har haft en JÄVLIGT bra dag, tack alla i luciatåget på Tunboskolan 2010 vi är grymma!
Vad gör vi?!- nu kör vi!


Kommentarer
Postat av: alice<33

Hoppas du har haft en bra dag :)

2010-12-14 @ 10:33:05
URL: http://alicelovesnails.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0