Dag 09 – Vem vill jag vara för en dag?

Dag 09 – Vem vill jag vara för en dag?
Om jag fick välja helt själv vem jag vill vara en dag så skulle jag nog säga- ingen.
Jag vill bara vara mig själv, jag är nöjd med den jag är och vill inte vara som någon annan!:)
Fast jag skulle nog vilja vara kille någon gång i livet bara för att få testa på, ofta inte häftigt? Att få vara en kille, men basröst (jag som har jätte ljus röst), det skulle ju vara ashäftigt! Men jag vill nog hellst vara den där lilla söta cheerleadern som alltid är glad om hon inte är riktigt förbannad så det flyger grejer omkring henne!(a)
Men jag är en sån person, mitt humör kan vända helt hur snabbt som hellst, men det får man lära sig leva med.
Jag tycker om att vara mig själv, jag får alltid så fina kommentarer om mitt leende eller något annat på mig!:) Blir så glad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0