Dag 03 – Mina föräldrar

Dag 03 – Mina föräldrar
Mina föräldrar är skilda.. min mamma heter Mia och bor i köping i en lägenhet med min bror:) Mamma kan jag ALLTID lita på och hon är en jävligt schysst mamma!;) ahha.. Jag är bara hos mamma varannan helg, om knappt det.. saknar henne ibland, eller ah, ganska ofta.
Hon har en kille som heter Petar som har två barn, tilde och nova och dom kommer väldigt bra överens med min bror(nästan lite för bra..)
Min mamma jobbar med att ta han om gamla personer, hon tycker om att hjälpa folk!
haha min mamma lider av möblera-om-hela-tiden-sjukan och det är inte så kul, varje gång jag kommer till henne så blir jag förvånad. Antingen har hon möblerat om igen, eller målat om en vägg eller något sånt! HAHAH:)
Min pappa Heter Michael och bor i Säby utanför kolbäck med mig, mina två systrar Ella och Melinne, min lotsas mamma Pernilla och hunden Emil:)
Pappa är en glad person som älskar att retas med mig! haha:) inte lika kul alla gånger, men det har ja lärt mig leva med:)
Han är lärare på Kantzowska i Hallstahammar och han är riktigt bra lärare har jag fått hört!;) Papa tycker även om att spela gitarr och skämma ut mig.
MEN VAD SÄGER MAN? MINA FÖRÄLDRAR ÄR BÄST, SNÄLLAST OCH SCHYSSTAST!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0