Dag 02 – Min första kärlek

Min första kärlek :rolleyes:
jag har vart kär en gång tidigare, i en kille som är lika gammal som mig. Jag var intresserad av honom hela 7an och halv 8an, sen en dag i januari så började vi skriva ganska seriöst och han sa att han började få känslor för mig. Jag tror jag aldrig vart så glad som jag var den tiden. Vi träffades några gånger sen det 28 januari blev vi tillsammans, det gick ganska fort.  Vi träffades ganska ofta, men inte för ofta.
Vi gick på samma skola men inte i samma klass, Så vi träffades ju alltid i skolan.
Men vi båda tränade ganska ofta och hade träningar på olika dagar, men vi försökte hinna med så mycket tid som helst med varandra. Jag var riktigt kär, så fort jag tänkte på honom blev jag alldeles varm i hela kroppen (a)
Vi hade samma kompisar och vi hade alltid kul ihop även om vi var med många personer:) Vart alltid lika glad när han bara ringde för att säga att han älskade och tänkte på mig.. När vi gjorde slut var nog det jobbigaste jag någonsin gått igenom tror jag. Vi gjorde slut för att vi inte kom överens så jätte bra efter fem månader. Så vi bestämde oss för att bara vara vänner, dagen innan sommar avslutningen. Avslutningsdagen var inte någon höjdare kan jag säga!
Nu vet ni LITE om min första kärlek!
Är det något annat ni vill veta så lägger jag till det i min lista:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0