tråk

har du pojkvän/flickvän ? nej
har du kramat någon ? ehm ja?
har du hatat någon ? ja
har du sagt "jag älskar dig" till någon ? ja
har du varit kär ? nej, eller jag vet inte
är du kär nu ? nej
kan du vissla ? haha, nej:(
äger du en mascara ? ye
äger du mer än 5 olika foundation/puder produkter ? nej
är du en fjortis ? nope
är du emo ? nej
gillar du nörd-tjejer som pluggar ? hoho, nu fatta jag inte?
har du över 10 bhar på dig just nu ? ja vem har inte ? hoho nej
har du nångång tyckt om någon i din ålder ? ja
kan du leka apa ? nej
är du brunett ? nej eller ju, eller asså jag vet inte
är du blond ? nej
har du haft svart hår? ah
kan du sätta foten bakom ditt huvud utan att spy ? ja, varför skulle jag spy?
vad har du på dig för underkläder ? trosor, bh
har någon tagit dig på ett privat ställe på kroppen? -
vem i sånna fall ? -

SENASTE !
vem skickade du sms till senast ? oskar
vem skickade sms till dig senast ? oskar
vem ringde dig senast ? pilla
vem kramade du senast ? rebecca
vad drack du senast ? apelsin juice

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0