THURSDAY, oh my god

Helo.

Igår på kvällen skrev jag aldrig, jag åkte hem till jasmine och pluggade och sen sov jag där.. Vi somnade ganska tidigt faktiskt, pluggade till kvart över tio ungefär sen vid halv elva tvär sov vi båda tva! Vi vaknade vid sju och klädde på oss, åt lite och sen fixade vi oss! Ni vet hur tjejer är..

Vi kom t skolan och skulle skriva nationellt prov i matte!! Det gick väl sisårdär.. Men jag gjorde mitt bästa iallafal! Har haft teater också, jag tycker det kommer bli skit bra när vi väl får till det!  Jag har två biologiprov idag också!! Efter det ska jag vara kvar efter skolan och ha extra syslöjd.. TRÅK! 

Efter skolan vill jag ha godis, så ska prata med Jasmine om hon vill leka med mig och om vi ska köpa godis! LÄNGTAR!!

Något som inte kom upp när det skulle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0