min underbara helg, bör läsas!

Hello sweethearts! Jag är hemma!
Vet ni vad jag har gjort i helgen?? Jo.. JAG HAR TÄVLAT Music cheer open tävlingen,  och kollat på när våra grymma inviduella och GROUP STUND tävlade SM!! 

Jag (sparks lag) tävlade igår(lördagen) Vi fick en bronsplats och är nöjda!! Det kommer en film och bilder senare! Vi hade sjukt kul och det var sista gången någonsin vi gjorde programmet!:'( Men men.. Man måste gå vidare, eller hur? På kvällen på lördagen så checkade vi in på hotellet och fixade oss lite, sen gick vi och åt Pizza!! Sjukt mysig restaurang. Vi träffade några från laget *power* efter vi hade ätit och sånt.. Vi kastade jordgubbartillvarandra genom fönstret och massa.. hehe sperks är som dom är !

Idag var jag backstage med group stunten och indviduella tjejerna! Jag taggade upp dom lite och bara chillade! Det kommer bilder och filmer från idag också senare! Bil resan hem var hysteriskt kul! Herre gud säger jag bara!

Jag tyckte att ALLA lagen var totalt AS GRYMMAAA!!!! Men mitt ''WOW'' den här helgen är dom som tävlade Partner-stunt! För er som inte vet vad det är kan kolla på filmen nedanför! : )

SÅÅ lyckad helg! Jag tycker att den som aldrig sett en CHEERLEADING TÄVLING MÅSTE skriva upp det på sin *göra innan jag dör*- lista! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0