min fredag.



hella fellas!:*

Idag så har jag inte uppdaterat ett dugg.. Men det är abra för att jag har haft så mycket att göra hehe.. Nedå :)
I skolan hände inte något speciellt.. Jag var hos tandläkaren och fixade lite sen så åkte jag tillbaka till skolan. Efter skolan så drog Theresé med mig hem och vi kollade på någon film.. Uber bra! Grat o grejer, jag tror det hette *love happends*.

Efter filmen fixade vi till oss lite och drog sedan ner till kolbäck. I kolbäck fanns det inget att göra så vi tåg halv 8 bussen in till Västerås med Simon och Jasmine.. På bussen så satt jag och pratade med Emma om morgon dagen.. låter perfekt.. Men ni får veta DÅ!

Inne i stan käkade vi donken och Emma och hennes ''kill-gäng'' gick på bio. Vi gick till station och var där i typ en timme, men vi roade oss med lite galna knep! Vi tog 21.35 tåget hem och sen var vi i kolbäck igen. Men det var helt okej. Vi var på gårn och det var helt okej folk där :')

Orkar inte berätta mer, ska sova nu. GODNATT!♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha, gör redan :)

2011-03-12 @ 09:44:22
URL: http://millalouise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0