ett litet inlägg

hello min sötnisar!
Jag kan blogga nån gång ibland, men inte ofta ; )
Jag har det bra här i norge, vi gör inte så speciellt mycket. Vi om precis från stan och jag köpte ny fundation och pudr, mitt började ta slut :/ Men det va bra att jag köpte nytt!

Och inga bilder kommer ni få under eller efter denna vecka för att min kamera råkade pappa få med sig till Vemdalen.. Blev lite sur på honom men jag klarar mig nog.. Och vissa som läser detaa kanske tänker* varför ine använda mobil kameran?*
Jo det ska jag berätta, för att min mobil är ju trasig så jag har en ganska antik mobil just nu, utan kamera och jag har ingen laddare heller, men jag klarar mig..

När jag kommer hem sen så kommer jag skriva vad vi har gjort varje dag så ni slipper gå runt och undra, låter inte det helt okej? :)

Saknar er alla där hemma, hoppas vi syns snart!
PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0