en för lång dag för mig

Det har vart en lång dag idag, så bilden visar hur sliten jag är precis just nu!
Men min vecka har vart riktigt bra, ända tills.. IDAG. Dagen började klockan..

05.30-då jag klev upp och väckte linus och han väckte sebbe. Jag hoppade in i duschen och sedan så stod jag och verkligen försökte torka mitt hår med handduken men det gick inte så bra så jag började klä på mig och sminka mig så länge. Sen så skulle jag ge håret en andra chans, men nej. Det gick absolut inte att torka så jag plattade till luggen lite sen lät jag det vara.

klockan 07.00 så gick båten från sandefjord och jag som hade tänkt att köpa present till Ella som fyller två år idag på taxfreen, men det kunde jag inte för att jag somnade på båten, hehe..

När jag vaknade var vi framme i strömstad och vi gick och hämtade ut biljetterna. Sen gick vi till väntsalen och väntade på bussen som skulle köra oss till skee. Men den där tiden i väntsalen var extremt lång, vi hann göra en massa saker! Jag och linus kröp in i ett skåp och frugade med sebbe. Sebbe och linus hade en '' fight''.
Men tillslut kom bussen och vi var framme i skee.

Där stod tåget och väntade på oss. Vi böt tåg 3 gånger och sen var vi framme i västerås. Men under resan hände det inte så mycket, förutom att linus snarkade som en gris när han sov, Sebbe satt och spelade och jag satt och kollade på. Ingen sa något på nästan hela resan.

Nu är jag hemma och är helt slut.. jo för att eftersom att Ella fyller år så var det ju barn kalas här hemma och det var jag inte speciellt beredd på. Så det var bara att stoppa in tårtan i munnen och hålla käften så att inte barnen skulle klibba fast på mig (*haha*)..
När alla dragit hem satte jag mig vid datorn och kollade på melodifestivalen med Melinne, hehe.. Sen gick hon och la sig och jag blev kvar framför datorn. Inte helt okej. Nu har jag bytt om till rosa mysklder och ska bara lägga mig och gosa med min ipod nu för det har jag fixat my musik på.

Min dag startade tidigt och den slutar nu. Skriver imorgon bitti. PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0